: حامیان
 
            
            
          
           
 
                  
          
 

 
 
 

کاربران سایت  2
امروز  146
دیروز  196
این هفته  519
این ماه  644
کشور  USA  
تعداد کل بازدید 100052

 

 
 
 
فرا خوان ثبت نام :
چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار و آجیل در تاریخ 15 تا 18 دیماه 1395
جهت دریافت نقشه سالن ها و جانمایی با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید .
( خط 10 ) 36633939 - 031   36629096-031   22240011- 021           09354806393 
 
 
 
 

 
فرم دستورالعمل مشارکت کنندگان
 
 
 
 گزارش Iran Nutex 2016
 

 
 
مقدمه:.
چهارمین نمایشگاه بین المللی خشکبار ، آجیل ، میوه های خشک و صنایع وابسته در حالی از 15 تا 18 دی ماه در تقویم بین المللی تهران درج می گردد که سابقه برگزاری سه دوره پیشین این رویداد توانسته است در معرفی رویدادی مستقل برای این صنعت پر مزیت ، نقش مهمی ایفا نماید .
حضور بازرگانان خارجی و تجار داخلی در دوره پیشین و همچنین و رشد20% نسبت به دوره اول بیانگر روند رو به رشد توجه و عنایت شرکتها و بازرگانان جهت مشارکت فعالانه در این رویداد دارد .
امید است استمرار و حمایت از این نمایشگاه زمینه های تعالی این رویداد را از نظر اقتصادی و صنعتی به عنوان یکی از مهم نرین کانون های تهیه و تولید و تجارت خشکبار منطقه برای ایران فراهم نمایند .


 
اهداف برگزاري نمايشگاه:
1-    معرفي خلاقيت‌ها، ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل كشور در زمينه توليد ، بازرگاني و خدمات مربوط به  صنعت خشكبار و ميوه‌هاي خشك مشتمل بر توليد، بازرگاني و خدمات محصول، ماشين آلات و تجهيزات وابسته.
2-    شناسايي و معرفي مشكلات ، موانع و نقاط ضعف موجود در اين صنعت و تلاش در جهت جلب حمايت سازمان‌هاي دولتي و خصوصي ذيربط و دست اندركاران صنعت مذكور از طریق نمایشگاه.
3-    ايجاد بسترهاي مناسب به منظور تبديل اين عنوان نمايشگاهي به عنوان كانون توجه فعالين اين صنعت در داخل  و خارج.
4-    توجه به مقوله بسته بندي و افزايش سطح كيفيت محصولات توليدي. 
5-    تلاش در جهت ایجاد فرهنگ استاندارد سازي محصولات و توجه به رعايت سطح استانداردهاي بهداشتي و فني. 
6-    آشنايي دست اندركاران با محصولات، نوآوريها و پيشرفت هاي صنعت خشکبار و تلاش براي رسيدن به استانداردهاي جهاني مربوطه.
7-    ايجاد زمينه رقابت سالم ميان توليد كنندگان داخلي در جهت ارتقاء كيفيت توليدات.
8-    ايجاد ارتباط مستقيم و رودررو ميان توليدكنندگان  و مصرف كنندگان به منظور آشنايي بهتر با نيازهاي بازار مصرف.
9-    ايجاد و يا ارتقاء رويكرد صادرات محصول به ساير كشورها بالاخص بازار کشورهای همسایه و بازارهاي هدف.
10-  تبادل فكر ، فناوري و محصول ميان شركت كنندگان داخلي و خارجي نمايشگاه و ايجاد ارتباط تجاري ميان آن‌ها.
11-  فراهم ساختن بسترهاي لازم جهت حضور كليه گروههاي كالايي خشكبار و برند سازي اين موضوع به عنوان نماد ملي و جهاني .
12-  تلاش براي تجاري سازي فعاليتها و توليدات اين صنعت با هدف حمايت از بخش كشاورزي (توليد)و بخش بازرگاني (صادرات).
13-  توجه و تلاش برای مشارکت صنایع تبدیلی و فرآوری مرتبط با موضوع نمایشگاه.
 
 
 

 
 
 © All Rights Reserved - Designed by: ModernDesign.ir 2013. (MDSoft HCMS)